vineri, 30 septembrie 2011

Un congres cum rar mai vezi


La sfârșitul săptămânii trecute, un congres foarte intens, prezentat cu interes, mi-a produs un șoc imens! Na, ca să fac și rimă... Rar mi-a fost dat să aud atâtea bâlbe pe metrul pătrat de cuvinte, iar șocul a fost cu atât mai mare cu cât delirantele cuvântări au fost zămislite și rostite în mare parte de persoane titularizate pe posturi de "cadre didactice". Nu am nimic de zis pe motiv că s-au bătut câmpii și câmpiile Bărăganului, fără milă și fără sens. Ne-am obișnuit deja cu "chestia" asta, de la politicienii noștri. Dar ca să debitezi toate inepțiile din lume cu pretenții de concept educațional, asta chiar că nu se cade! Câteva ore, de mare tortură, mi-au întărit convingerea că dacă au căzut la examenele de titularizare, unii dascăli chiar au meritat asta! Mai grav este faptul că o parte din ei deja sunt depășiți de momentul în care s-ar putea întreba singuri cu ce tratament să se vindece...
Am remarcat însă frumosul asorteu dintre bâlbele didactice și cele politice! Sincer, deși am crezut că voi putea scrie ceva frumos despre această mare adunare a cadrelor didactice din România (și de peste hotare, de peste tot - după cum se poate auzi pe înregistrare), mai mult decât să vă urez audiție plăcută și rezistență la șocuri, nu pot! Ascultați și vă cruciți ce perle scot dascălii cu funcții. Imaginați-vă de ce nu au luat titularizările ăia mai mici, aflați la baza educațională ...
Cert este că organizarea a fost măreață, intonaţia discursurilor a fost de-a dreptul înălţătoare, invitații fercheși și publicul extaziat! Doar erau între ei,  nu? În rest, Dumnezeu cu mila... față de copiii noștri!
Cuvântarea a fost opera profesoarei Aprilia-Victoria Gălbenuș care, sperăm noi, nu predă și la clasă tot în ritmul și cu bâlbele astea!!!
Urmează și partea a doua.... acolo să vezi inepții!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu